Administratieve taken zijn vaak het laatste waarmee je je als starter of kleine onderneming wil bezighouden. CoManage biedt een platform dat al deze taken automatisch stroomlijnt en optimaliseert. Houben: “Het managen van het administratieve luik is niet zelden een obstakel voor ondernemers. Starters en kleine ondernemingen hebben niet de middelen om hier iemand extra voor in dienst te nemen of zich te verbinden aan dure contracten. CoManage biedt een efficiënte oplossing door alle essentiële functionaliteiten aan te bieden die zo’n onderneming nodig heeft. Offertes, facturen of contacten: onze geautomatiseerde processen garanderen een welkome tijdwinst en elimineren menselijke foutjes.”

 

Laagdrempelig en bereikbaar

Het managen van het administratieve luik is niet zelden een obstakel voor ondernemers.

“We willen het verschil maken met een zeer vlotte en betaalbare instapprocedure in een geheel aan functionaliteiten die transparant en helder bepaalde taken overnemen. Iedereen kan een maand lang gratis proeven van onze diensten en daarna beslissen om mee te stappen in dit verhaal. De aard van onze activiteiten - cruciale administratieve taken - impliceert uiteraard een maximale bereikbaarheid voor support. Op onze onlineplatformen kunnen klanten 7/7 terecht met al hun vragen of bemerkingen. Antwoord krijgen ze steeds binnen het uur. We staan er ook op om iedere klant steeds persoonlijk te benaderen en hem niet als een nummer te behandelen. Voor veel bedrijven is dat een boutade, voor ons een zelfopgelegde norm.”

 

Een succesverhaal 

“We merken dat de vraag naar onze diensten enorm leeft. Het is dan ook een pak voordeliger om gebruik te maken van onze geautomatiseerde diensten, dan tijd te verliezen met vervelende berekeningen en registraties in Excel en Word. Klanten merken een gunstig effect op de manier hoe ze gepercipieerd worden en hun facturen worden zelfs sneller betaald door gebruik te maken van onze overzichtelijke, professionele documenten. We gingen vier jaar geleden online en het klantenbestand blijft alleen maar groeien. Dat heeft natuurlijk een positieve weerslag op onze dienstverlening en producten. Zo kan zelfs het versturen van facturen nu automatisch gebeuren via e-mail of gewoon met de post. Onze diensten zijn al in het Engels beschikbaar en ook andere talen zullen binnenkort deze groeicurve ondersteunen.”