1. Geen half werk

    Beslis of je online wil zijn en handel er naar. Maak vanaf dan van het opstarten van je online shop een prioriteit. Doe het niet half, daarvoor kost het teveel geld.
     
  2. Koppeling

    Een vlekkeloze synchronisatie tussen het ERP, kassa’s en de webshop kan je heel wat werk besparen. Maar de weg naar zo’n zorgeloze koppeling vergt veel management skills.
     
  3. Bereikbaarheid

    Online kopers verwachten een 24/7 beschikbaarheid van je klantendienst. Speel dus kort op de bal. Let wel: beter 1 kanaal heel goed onder controle (bv. live chat of telefonisch), dan 4 kanalen die je uit het oog verliest.
     
  4. Continu

    Je moet bereid zijn om het eerste jaar verder te blijven investeren in verbeteringen en het bijsturen van je basisconcept. Je leert elke dag vanuit de praktijk en je kan die scenario’s onmogelijk vooruitzien.
     
  5. Ownership

    Blijf baas over je webshop. Laat de technologie ten dienste staan van de klantvriendelijkheid en aanvaard geen halve oplossingen
     
  6. .Omni channel

Praat in de winkel over je webshop en praat op de webshop over jouw winkels. Mensen verwachten vandaag dat alles één geheel is.


De 8 fysieke winkels en de webshop van Brooklyn zijn maximaal met elkaar verstrengeld. Het runnen van de webshop gebeurt in huis in samenwerking met Indie Group.